Benvolgut/da alumne/a:
En aquest apartat trobaràs la documentació d’inscripció al servei d’Assessorament, has de retornar degudament emplenada a Secretaria de l’escola.
El termini d’inscripció al procés d’Assessorament va del 1 al 12 d’octubre de 2020. El preu del servei és de 60 €. Es farà una xerrada d’assessorament per aquelles persones inscrites abans del dia 16 d’octubre a aquest procés.
La documentació que s’adjunta és:
– ASSESSORAMENT. Sol·licitud assessorament: Aquest document s’ha de retornar a Secretaria juntament amb el certificat de pagament del banc.
– ASSESSORAMENT. Dossier de la trajectòria professional: Aquest dossier s’ha de retornar degudament emplenat (emplenar tot el que puguis) juntament amb tots els títols, certificats i altres documents que creguis oportuns per justificar les teves titulacions i experiència professional (APORTAR CÒPIA I ORIGINAL –posteriorment es retornaran els originals-).
Una vegada rebuda i revisada la documentació se’t donarà data i hora per la primera entrevista.
Es recorda que cap sol·licitud no serà tramitada sense el previ pagament i confirmació.
Recorda que si desitges continuar amb el procés de Reconeixement després del servei d’Assessorament, t’hauràs d’inscriure presentant la documentació d’inscripció al servei de Reconeixement que trobaràs a la web del centre (link).
Una vegada finalitzat el procés, se’t donarà data per la recollida de l’informe a Secretaria. S’ha de recollir personalment o algú altre amb la deguda autorització signada per les dues parts i fotocòpia del dni’s.
Per qualsevol dubte ficar-se en contacte amb coordinació via e-mail preferentment a air@mollerussa.lasalle.cat.