Studies at La Salle Mollerussa
La Salle a Catalunya i al món

25 centres a Catalunya.
Més de 1.000 escoles i
75 universitats a tot el món.
News
-
El Xavier Guiu recull el premi al seu treball de recerca "Estudi de les anelles de creixement d'un: Quercus ílex"
La UDL va fer el passat divendres 29 de novembre l'acte de lliurament dels Premis als Treballs de Recerca de la Universitat de Lleida en la seva 16a edició.
-
Arriben a Mollerussa el alumnes italians de l'intercanvi
Quinze alumnes del Liceo Antonio Maria Roveggio de Cologna Veneta van arribar el diumenge a Mollerussa per tal de passar una setmana amb alguns alumnes de 2n de Batxillerat.
-
4a edició d’EDUEMPRÈN
El passat dimarts dia 26 de novembre els alumnes de 3r d’ESO van realitzar una sortida a Barcelona al Campus de la Salle on han pogut gaudir d’un taller d’emprenedoria social amb altres alumnes de La Salle.
-
Tallers de primers auxilis pels alumnes de Formació i Orientació Laboral
En aquest taller, impartits per la Sra. Olga Canales i els seus alumnes del CFGM d'Emergències Sanitàries, els alumnes van poder practicar la RCP, cura de fractures, cremades, hemorràgies i com traslladar un ferit.
-
Concurs de la Setmana de la Ciència
Aquí podeu consulltar el resultats! Gràcies per la vostra participació!!